sobota, 27 lipca 2013

NOWY POCZĄTEK.

cześć, wiem że tytuł bloga brzmi trochę bezsensu, ale nie chodzi już o nazwę a o przesłanie. ćwicze i odżywiam się zdrowo od tygodnia, aczkolwiek wcześniej też zdarzyło mi się ćwiczyć, za każdym razem jednak się poddawałam, lub wypadały mi jakieś wyjazdy przez które wracałam do starego odżywiania i później ciężko było zacząć od nowa. tym razem obiecałam sobie, że się nie poddam. dlatego między innymi zalożyłam tego bloga, żeby co jakiś czas dzielić się tym co osiągnęłam, i oczywiście by wspierać i być z wami, bo przecież razem możemy osiągnąć wiecej! ;) walczcie o to o czym marzycie, nieważne jak będzie ciężko, bowiem bez łez niczego nie osiągniecie, i pomimo jakiegokolwiek upadku, podnieście swoje kochane tyłki, i walczcie z podwojoną siłą.

kilka inspiracji :






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz