poniedziałek, 29 lipca 2013

WARM WARM WARMMMM

naprawdę mam już dość tego upału. wstałam cała spocona. niby pot mi wcale nie przeszkadza, przyzwyczaiłam się do nadmiernego pocenia podczas ćwiczeń w taki gorąc,ale chcialabym spokojnie spać -.-  pije litrami kawę mrożoną, to pomaga!
ale mniejsza już o to, na początku zapomniałam się przedstawić, podać swojej wagi i w ogóle, zatem dziękuję o zwrócenie mi jakby uwagi :D
imię: MARTA
wiek: 18
waga: 60kg (przynajmniej tyle ważyłam miesiąc temu, od tej pory boję się stawać na wagę)
ale nie patrzę na wage, chcę umięśni swój brzuch, wyszczuplić nogi i trochę je umięśnić, więc wiem,że muszę się liczyć że moje mięśnie mogą trochę ważyć. 
ćwiczę już ponad tydzień i minimalne efekty są.
mam jeszcze miesiąc żeby uzyskać swój wymarzony efekt,
ponieważ jadę na wakacje do Hiszpanii.
a niedługo dodam swoje zdjęcia.

lubicie kawę mrożoną, na takie upalne dni?
polecam kawę rozpuszczalną z mlekiem.
kawa rozpuszczalna w jednej porcji ma tylko 1kal,
przez co jest lekka, i ma mniej kalorii niż zwykła kawa mrożona w saszetkach.
zatem potrzebne wam będą:
- kawa rozpuszczalna
- cały karton mleka 0,5%
- dużo lodu w kostkach
- duży dzbanek
do dzbanka wsypujemy 10 łyżeczek kawy, oczywiście w zależności jak duży jest ten dzbanek, jeżeli mały, to oczywiście mniej.
- wlewamy mleko, tyle ile zmieści się nam w dzbanku
- dajemy dużo lodu
- dokładnie mieszamy
I GOTOWE. teraz możecie sączyć pyszną zimną kawę przez cały dzień,
bez wyrzutów sumienia ;)

jeżeli macie zrezygnować dzisiaj z jakichkolwiek ćwiczeń,
bo jest tak gorąco, to wybijcie sobie to z głowy,
chyba pamiętacie o co WALCZYCIE :>













2 komentarze: